Na czym polega prowadzenie Instagrama przez agencję social media?

Na czym polega prowadzenie Instagrama przez agencję social media?

Rozkręcasz markę osobistą lub niedawno uruchomiłeś pierwszy sklep e-commerce i rozglądasz się za pomocą w rozwijaniu sukcesu Twojej firmy? A może chciałbyś zacząć komunikować do odbiorców na Instagramie i nie wiesz jak się do tego zabrać? W tym artykule opowiemy czym zajmuje się agencja social media prowadząc Instagrama i jak wybrać właściwych specjalistów.

Prowadzenie Instagrama – działania podstawowe

Prowadzenie Instagrama profilu firmowego może wspierać cele strategiczne marki, takie jak:

  • zwiększenie zasięgów treści i docieranie do nowych odbiorców,
  • zwiększenie konwersji (czyli wykonania pożądanych działań przez klientów),
  • budowanie atrakcyjnego wizerunku marki,
  • tworzenie zaangażowanej grupy odbiorców.

Podstawowymi zadaniami agencji social media będzie w tym przypadku regularna publikacja postów oraz Insta Stories, tworzenie materiałów graficznych na podstawie przesłanych przez markę zdjęć czy odpowiadanie na wiadomości obserwatorów. Warto podkreślić, że Instagram jest obecnie jedną z podstawowych aplikacji do komunikacji z markami. Działania te można jednak rozszerzyć i postawić na większą różnorodność publikowanych materiałów.

Prowadzenie Instagrama, kiedy chcesz sięgnąć po więcej

Warto podkreślić, że Instagram jest platformą, która najlepiej oddziałuje na „wzrokowczynie”, bowiem aż 60% użytkowników tego portalu stanowią kobiety, a materiały wizualne są główną zawartością medium.

Użytkowniczki Instagrama poszukują inspirujących, estetycznych i spójnych narracyjnie treści. Żeby wybić się w tłumie kont konkurencji, musisz więc zaoferować materiały na najwyższym poziomie. Dobrym pomysłem może być postawienie na usługi agencji, która nie tylko zaproponuje bieżącą obsługę kanału, ale również przygotuje wartościowe treści, takie jak:

  • rolki oraz live’y,
  • atrakcyjne sesje produktowe oraz grafiki z ich wykorzystaniem,
  • logo, które można wykorzystać jako zdjęcie profilowe,
  • tła do insta stories,
  • krótkie materiały wideo,
  • treści z zakresu influencer marketingu.

Dodatkowo, prowadzenie Instagrama przez doświadczoną agencję social media to gwarancja mierzalności wyników. Specjaliści od komunikacji będą na bieżąco oceniać postępy w kampanii i w razie potrzeby wprowadzać modyfikacje.

Powierz prowadzenie Instagrama profesjonalistom, zaufaj agencji Frank&Greg

Agencja social media Frank&Greg to zespół doświadczonych marketingowców, którzy dbają o kanały społecznościowe w sposób całościowy. Oznacza to, że poza bieżącymi działaniami i komunikacją z obecnymi fanami, mogą stworzyć nowe kreacje wizualne czy wzbogacić działania promocyjne o współpracę z influencerami. Już dziś skontaktuj się z ekspertami. Wyznacz nową drogę promocji Twojej marki i sięgnij po profesjonalne prowadzenie Instagrama na frankandgreg.com/social-media-organiczne/instagram.

Dodaj komentarz